תפריט נגישות

סדנאות גיבוש

מהיום משווים מחירים של סדנאות גיבוש בקלות ובנוחות.
ממלאים את הטופס הקצר או מתקשרים 24 שעות ביממה ל-050-830-8400 כדי להשוות בין חברות מובילות בתחום.

כיצד סדנאות גיבוש יסייעו לכם לפרודוקטיביות בחברה?


העבודה עבור רבים היא שגרה, למרות שרובנו מבלים את רוב שעות היום בעבודה, לעיתים לכל עובד את המחשב שלו עם העבודה שלו והאינטראקציה בין האנשים היא מינימאלית, לא פעם דרוש בעבודה גם עבודת צוות מפעם לפעם אך קורה שעבודת הצוות לוקה בחסר, דבר הפוגע בארגון או בעבודה. סדנאות גיבוש היא הדרך להביא לכך שאנשים העובדים באותו מקום יכירו זה את זה, ילמדו על הצרכים של כל אחד בעבודה וילמדו לשתף יותר פעולה במידת הצורך.
 

סדנאות גיבוש – לצאת מהשגרה

בעזרת סדנאות גיבוש או פעלות גיבוש איכותיות ניתן להשיג לכידות של הקבוצה ומוטיבציה. סדנאות גיבוש הן יום של כייף ולצד זה ניתן לתת לעובדים תוכן איכותי וערך מוסף. סדנאות גיבוש מאפשרות לעובדים להכיר מקרוב את המנהלים, ביום גיבוש כולם שווים ללא התחשבות בתפקידו או מעמדו של מנהל או עובד, המאפשר לשפר את הקשר בין ההנהלה לעובדים ובין העובדים ובין עצמם.
סדנת גיבוש יכולה להוות אמצעי לקירוב לבבות בין עובדי חברה
סדנת גיבוש יכולה להוות אמצעי לקירוב לבבות בין עובדי חברה 

 

סדנאות גיבוש - מותר גם ליהנות

סדנאות גיבוש מאפשרות לצאת מהשגרה, אך יחד עם זאת חשוב שהיום גיבוש יהיה מיוחד ומעניין.כיום ניתן למצוא מגוון של פעלות גיבוש, החל ממשחקים מיוחדים הגורמים גם לביישנים להשתתף, ימי יצירה כגון סדנאות שוקולד או סדנאות אחרות שמטרתן ליצור עבודת צוות, סדנה לחשיבה חיובית, סדנה לניהול לחצים ועוד, המעניקים לעובדים ערך מוסף.
סדנאות גיבוש יכולים לכלול יום שלם של גיבוש או שעה של סדנא שבה מועבר המסר באמצעות הרצאה משחקים וכדומה, המשולב ביום כיף של העובדים. סדנאות גיבוש יכולות לכלול ארוחה טובה, טיפולים או טיולים. השילוב של יום כיף עם ערך מוסף יהפכו את היום ליציאה מהשגרה עבור העובדים הזדמנות לרענון ולמילוי מצברים והכרות טובה יותר בין העובדים, דבר שיתרום לאווירה נעימה יותר בעבודה ושיתוף פעולה בין העובדים. ולחברה רווח נקי של שיתוף פעולה וגיבוש של העובדים.
 

הזמנת סדנאות גיבוש

בעת הזמנת סדנאות גיבוש חשוב להתאים את הסדנא לקהל ולצרכי הלקוח. חשוב לבדוק מהם תכני הסדנאות והאם תוכלו להשיג בסופו של יום את המטרה. חשוב לבדוק מה כולל פעלות גיבוש שהזמנתם לפי זמנים, עיכובים או המתנה מתמשכת יכולה להעיב על יום הגיבוש. חשוב לבדוק כי כל העובדים ייקחו חלק ביום הגיבוש ולא רק הדומיננטיים בעובדים.

אז למה אתם מחכים?

בתי העסק ממתינים לכם. מלאו את הטופס

לחצו לקבלת הצעות מחיר

או התקשרו 24 שעות ביממה 050-830-8400

התקשרו 24 שעות ביממה
ל-050-830-8400 לקבלת הצעות מחיר