תפריט נגישות

חימום תת רצפתי

מהיום משווים מחירים של חימום תת רצפתי בקלות ובנוחות.
ממלאים את הטופס הקצר או מתקשרים 24 שעות ביממה ל-050-830-8400 כדי להשוות בין עסקים מומלצים בתחום.

השוואת הצעות מחיר בנושא חימום תת רצפתי


חימום תת רצפתי הוא הטרנד החדש. החימום זול בהרבה משייטות חימום אחרות. חימום רצפתי בעל יתרונות רבים כגון חימום מהיר ואחיד של הבית, הבטיחות של חימום הבית ואינו תופס מקום בבית.
 

מהו חימום תת רצפתי?

חימום רצפתי הוא חימום המתבצע באמצעות רשת צינורות חימום המותקנים מתחת לרצפות, החום בהתאם לחוקי הפיזיקה עולה כלפי מעלה, במערכת החימום התת - רצפתי החום שעולה לאוויר עולה כלפי מעלה מהרצפות אל חלל הבית וכך החימום מתפזר באופן אחיד בכל חלל הבית.
 
  1. מים או חשמל

חימום תת רצפתי יכול להיעשות באמצעות הנחת חוטי חשמל או באמצעות הנחת צינורות שדרכם מעובר מים חמים המחממים את הרצפה. בחירה של חימום באמצעות חוטי חשמל או מים תלויה רבות בתנאים בבית. חימום באמצעות צינורות מים אינו מתאים לשטחים עבים או לוחות עץ ומומלץ בסוגי ריצוף שאינם מבודדים כגון רצפת שיש או קרמיקה, חימום באמצעות חוטי חשמל מתאים לכל סוגי הרצפות. נושא נוסף שיש לקחת בחשבון בהתקנה של חימום תת רצפתי באמצעות צינורות מים חימום הוא ההפעלה הרצופה של המערכת.
 
  1. זמן ההתקנה

חימום רצפתי הוא חימום נוח ובטוח, אך גם יקר. חימום רצפתי דורש להתקין את הצינורות מתחת לרצפות או לפרקטים. לכן הזמן המתאים ביותר להתקנה הוא בעת בניית הבית או שיפוצו. התקנה של חימום רצפתי נעשה רגע לפני שמניחים את הרצפות, לכן אם בחרתם להתקין חימום רצפתי בררו מהו השלב של הנחת הצינורות.
 
  1. שדה אלקטרומגנטי?

רבים נמנעים מהתקנת חימום תת רצפתי בטענה שהצינורות המונחים מתחת לרצפות יוצרים שדה אלקטרומגנטי העלולים להיות מסוכנים לבריאות. השדה האלקטרומגנטי נוצר מחימום של הסלילים שדרכם עובר הזרם החשמלי. בעת חימום הסליל נוצר שדה אלקטרומגנטי. ככל שהסליל קצר יותר כך עוצמת השדה האלקטרו מגנטי קטנה יותר. לכן חשוב בעת התקנה לוודא כי המערכת כוללת מעגלים של גופי חימום קצרים, המקטינים באופן משמעותי את השדה האלקטרומגנטי. אחד הדרכים להבטיח את תקינות המערכת של חימום רצפתי הוא לוודא כי המערכת עומדת בבדיקות של מכון התקנים הישראלי והמרכז למחקר גרעיני, התקן הואIEC 60800 שהינו תקן חובה עדכני לגופי חימום ובהתאם לדרישות של חברת החשמל.
 
  1. חברה להתקנת חימום תת רצפתי

  • מערכת חימום תת רצפתי מתאימה לחדרים בבית כולל המקלחת והשירותים, היא משרה בבית אווירה חמימה ונעימה ללא ייבוש האוויר בבית. ניתן לשלוט במערכת בכל חדר בנפרד באמצעות תרמוסטטים ואינה זקוקה לתחזוקה מיוחדת.
  • הבחירה של חברה להתקנת חימום תת רצפתי תשפיע רבות על איכות המערכת ועל עמידותה לאורך השנים. בעת בחירת החברה חשוב לבדוק מהו הניסיון שלה בתחום.
  • בקשו לדבר עם לקוחות שאצלם הותקנה מערכת חימום רצפתי, בררו על השירות שהחברה נתנה ועל המערכת החימום בבית. וודאו כי המערכת שמותקנת אצלכם הינה בעלת תו תקן ישראלי. וודאו כי החברה משתמשת בחומר בידוד המונע בריחה של חום כלפי מטה. 

אז למה אתם מחכים?

בתי העסק ממתינים לכם. מלאו את הטופס

לחצו לקבלת הצעות מחיר

או התקשרו 24 שעות ביממה 050-830-8400

התקשרו 24 שעות ביממה
ל-050-830-8400 לקבלת הצעות מחיר
סגור

השוואת מחירי חימום תת רצפתי